سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که با تودشمنی نکند . [امام علی علیه السلام]

نفس بریده

به نام او که علت زیستن است و غایت رفتن،

هم دل است و هم دیده،

و بیاد آر که هم یاد است و هم یادگار....،

الهی گریستن خوب نیست ،

اما خواهم گریست...،

اما چگونه؟،

مگر میشود طوری گریست که چشمها نفهمند...،

******

سلام،امیدوارم که حال همگی خوب و خوش باشه....ساقی هستم از وبلاگ اشکها و آرزوها  ....

خیلیا ممکنه که بشناسن منو..........راستش بنا به دلایلی مجبور شدم که وبلاگمو عوض کنم و بیام اینجا...

امیدوارم کسایی که پا به اینجا میذارن از اومدنشون پشیمون نشن و بتونیم برای هم دوستای خوبی باشیم...

قبلا مدیر وبلاگ شیدا خانومی ، گریه بی صدای من ، اشکها و آروزها ،و... بودم....

-یکی از اهدافم از باز کردن این وبلاگ نوشتن حرفهای دلم بود......

-به شعر خیلی علاقه دارم بخصوص که رمانتیک باشه و خواستم بدونین که هدف از نوشتن عاشق بودن یا نمیدونم فکر کنین عاشق دلشکسته هستم نیست،هدف چیز دیگریست.....

-و اما بیوگرافی:

-::ساقی تنها،متولد 1368،اهل آذربایجان شرقی....سال سوم هنرستان....گرافیک می خونم و عاشق رشته ام هستم....حسابی تنها هستم و البته بگم که این تنهایی رو به خیلی چیزای دیگه ترجیح میدم اما بعضی وقتا واقعا کم میارم.....دختر رکی هستم....عاشق تنوع.........بیزار از عشق........کمی تلخ..........یه ذره شلوغ..........پینتی..........و................

******

شاد و پیروز باشید

 




ساقی ::: پنج شنبه 86/2/6::: ساعت 4:10 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :72624
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
ساقی
*ای صبا با تو چه گفتند که خاموش شدی....چه شرابی به تو دادند که مدهوش شدی....تو که آتش کده مهر و محبت بودی...چه بلا رفته که خاکستر خاموش شدی.....*ساقی
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<